Thumpstar

    Pitbike Thumpstar

    Pitbike Thumpstar

    Thumpstar pitbike je australská společnost založena v roce 2003 Timothy Hunterem. Společnost začala mít na trhu velmi silnou pozici a to po celém světě. Dělala 45 milionů dolarů obratu v podnikání ve svých prvních 13 měsíců. Společnost velice dobře fungovala do r. 2008 a pak vzhledem k mnoha laciným a méně kvalitním replikám, které začaly ovládat světový trh s pitbike, byl prodej vysazen.
    Thumpstar byl první pitbike vyráběný s rámem ze slitiny. Model Thumpstar Pro Hunge 25, který používal rám z duralu, byl jedním z Thumpstars nejoblíbenějších modelů, byl lehký a fungoval velice dobře, tento model lze nalézt ve většině zemí po celém světě dodnes.
    Od roku 2013 došlo k obnovení výroby a prodeje pitbike Thumpstar. Zasloužil se o to současný majtel značky z Nového Zélandu. Při vývoji se vychází z poznatků současných trendů, které kvalitou zpracování posouvají pitbike Thumpstar k širšímu využití jak pro běžnou jízdu, tak i v motocyklovém sportu – motokros, freestyle a další.

    Thumpstar učinil několik významných vylepšení na svých pitbike k zajištění maximální spolehlivosti a výkonu. Vždy ale s přihlédnutím na přijatelnou cenu. Mnoho jiných značek na trhu jsou známé svými nedostatky a porodními bolestmi, a to zejména levnější a starší modely pitbike, Thumpstar čerpá z mnohaletých zkušeností výroby a návrhů svých zákazníků. Nedostatky a problemy se odstranily u všech modelů a stale se drží cestou zkvalitnění.
    Příkladem může být použití originálního karburátoru Mikuni, který je vyroben v Japonsku, a je velmi osvědčený svou kvalitou a funkčností. Zajišťuje hladký výkon a spolehlivost. Přidali jsme na zadní rozetu zajištění šroubů, aby nedocházelo k jejich uvolnění. Přidali jsme také na zadní ráfek zámek (haltr), který drží pneumatiku od protočení a tím je znemožnění utržení ventilku.
    Pokud je to možné, použili jsme kolébkový rám. Znamená to, že v podstatě stupačky jsou umístěny na rámu, nikoli skříní motoru. Mnoho značek nemá kolébkové rámy, včetně Honda CRF50.
    Všechny naše modely mají dvoupístkové přední brzdy, tolik potřebné pro správné brzdění, 70% z vašeho brzdění je v přední části, takže to je velmi potřebný prvek.
    Doufáme, že s pitbike světově známé značky Thumpstar budete spokojeni.

    NOVINKY

    Brzdová pumpa zadní - BS031

    eshop
    550,00 Kč

    IRIS-420 RXP/134

    eshop
    620,00 Kč

    VYHLEDÁNÍ OLEJE

    obrázek
    Najděte si jaké oleje a jaké potřebné množství do vašeho stroje.
    >>> Tabulka olejů >>>
    Nákupní košík
    položek v košíku: 0
    peněz v košíku: 0 Kč

    Created by © 2014 - 2024ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek Majaka CZ